barlas53 KıZlar 7.5 aylık oğluşum burnu akıyo ateşi yok sizler neler yapardınız gripin geçmesi için ben şimdi ıhlamur içirdim burnunu temizleyip yatırcam şnşallah dün hiç uyumadı 1 saate 1 uyandı