cetinezgii Merhaba hanımlar İki aylık bebeğimin bıngıldağında erken kapanma oldu ama gelişim devam ediyor böyle bir problem yaşayan var mı
Birprensessannesii cetinezgii benim kızımın da erken kapandı doktora götürdüm gelişimi güzel bir sorun yok dedi kan vs almıştı
bilgemom cetinezgii komşumuzun bebeğinin kapanmıştı 7 yaşında şu an oğlu bir süre doktor takibinde kalmışlar uyuma şeklinden kaynaklanmış onunki şuan turp gibi maşallah
cetinezgii Birprensessannesii teşekkür ederim biraz tedirgin oldum gelişim devam ettiği için takip altına aldık şimdilik