Ateşi henüz ilaç vericek seviyede değil vücudun savasmasina izin verin gayet normal bı durum 37.5 sonrası şurup verebilirsiniz bir yasa bı tatlı kaşığı verin ise yaramazsa iki saat sonra yenileyin. Çok etkili olmazsa 4 saat sonra bı çorba kaşığı verin( 5 cc ediyor) bu şekilde atlatır ama ateş huzursuzluk normal bence ilaç vermeyin