Yildizzza Ulku__ ben giricem ama atama için pek ümidim yok açıkcası yine de bi şansımızı deneyeyim bişey kaybetmem diye düşünüyorum
eylulmeva1112 Ulku__ ben iki defa girdim 76 ve 77 aldım😅 ama maalesef tercihlerimin hiçbiri gelmedi infaz koruma ve mübaşirliğe başvurmuştum
Femme1 Ulku__ ben 85 üstü hedefliyorum ama bakalım nasıp kısmet düz memur tıbbı sekreter yada katip için atama istiyorum
Bugleminannesi28 Ulku__ yani ben düz memurluk istiyorum canım o yüzden 85 net olmalı puanın ben fen lisesi sayisal bolumu mezunuyum çalışıyordum bu aralar bıraktım kızım hasta diye asilmam lazm