Güzel anneler ben çalışmayan evde annelik yapm bir anneyim çocuklarım belirli bir yaşa geldiler bnde çalşıp kendi paramı kazanmak istiyorum oyun parklrı cok hosuma gidiyor cafe tarzı biraz birikmişimiz var cafe oyun parkı açmak istiyorum kadın girişimcilere kosgeb desek veriyormu cafe oyun parkı acana pek bilgim yok bu konuda kızmayın bana bnde kendi çapımda bişeyler yapmak istiyorum birde isim önerisi verirmsnz oyun parkı için şimdiden cok teşekkürler açmadan isim düşünmekte neymiş demeyin hayal inşallah gerçek olur böyle yerlerde kzanç varmı sizce siz ne düşünüyorsnz ?
Not: okuduğunuz için teşekkürler 🙏💕