Kizlar ben lenf nodullerimden dolayı takipteyim , kasik bölgedeki lenf nodü 24mm olmuş bayağı büyümüş aynı zamanda boyundaki de 20mm olmuş.
Prof Dr a sonuçlarını gösterdim hiç sorun yok aklına bile getirme dedi. 2 ay önce ameliyat olmuştum bundan dolayı şişmiş olabilir mi içim hiç rahat değil. 6 ay önce sonuclarim daha iyiydi.
Özelde USG çekindim doktorumda iyi bı doktor çok kafama takıyorum sizce napayım