Merhaba, bebeğim 10 aylık. Bulduğu her şeyi ağzına atıyor ama yemelik bir şey verdiğimde parmaklarının arasında ezerek oynuyor asla ağzına atmıyor. Kendi yemeye alışsın diye sürekli eline bir şey veriyorum, elini tutup ağzına götürerek gösteriyorum ama asla yiyecekleri ağzına sokmuyor anca eziyor parmaklarının arasında. Bu normal mi? Yapabileceğim bir şey var mı?