Yan yatırıp bir burun deliğine 2,5 ml fizyolojik sıkıyorum yüzüstü çevirip sırtına vuruyorum, diğer burnuna da aynı şeyi yaptıktan sonra burun aspritörüyle çekiyorum, ne kadar doğru bilmiyorum ama bana da doktor bu şekilde yapabilirsin dedi. Çok aman aman açılması olmuyor ama 😣