Emineaybuke 8 aylık bebeğim için ozon tedavisi uygulamasını araştırıyorum. Daha önceden uygulayan var mı, bebek olduğu için makattan yapılıyormuş, yan etkisi yokmuş, ve alerji astım gibi sorunlarına iyi geliyormuş