Bir kaç damla zeytinyağı verebilirsiniz. Normalde bir çay kaşığı ama bebiş 1 aylık olduğu için bir iki damlada yeterli olur. Soğuk sıkım bebek zeytinyağı olmalı. Mamasına koymadan direkt verin mamanın tadı değişiyor benim kızım içmedi. Mamadan da soğumasın 🙏