5 aylık bebeğim var 3 aylık iğne yaptırdım ama acayip iştahımı açtı sanki sütümde azaldi. Normalde cok iştahlı biri degilim kilomda 59-60 arasi gidip gelirdi ama yavas yavas kilo almaya basladim Özellikle gece yemelerim arttı surekli ne yesem ne yesem diye düşünüyorum nasil kurtulcam bu durumdan