ezgdmrcasln Asumanttt sonuçlar kötü değil iyi. Biraz takviye ile daha iyi olur inşallah korkacak bir şey yok.
arvendoga Asumanttt genel değerleri normal aslında çok düşük ve çok çok yüksek sonuçlar yok fakat enfeksiyon var ya da yakın zaman da geçirmiş olabilir diğer sonuçları o da etkilemiş olabilir ama ciddi bir sorun yok
Offanne_ Asumanttt o da aman aman bı uzaklıkta değil. Bebeğiniz büyük ihtimalle enfeksiyon geçirmiş o yüzden böyle çıkmış. Doktor sonuçlara bakınca direk size gayet iyi bişey yok diyecek. Endişelenecek hiç bir şey yok merak etmeyin çok geçmiş olsun
guler07 Asumanttt ben hemşire ve tıbbi laborantım hemogram değerlerinizde çok önemli bir kayma yok hemoglobin değeri düşüklüğü için zaten demir kullanıyormuşsunuz toparlar o.
yagmur72 merhaba neu değeri vücuttaki savunma sistemindeki beyaz kan hücreleri yani bağışıklığı temsil ediyor benim oğlumun da sürekli düşük çıkıyor oradan biliyorum