hanimefendii benim oğlum sağ göğsümü emmek istemedi zamanla yavaş yavaş kestik. Son 3-4 gündür hiç vermediğimi farkettim tadına baktım tuzlu geliyor. Sebebini araştırdım süt bitmeye yakınsa böyle olurmuş.
Benim göğsüm hiç şişmedi emmediği halde , yavaş yavaş bırakmış olduk diye mi böyle rahat oldu acaba. Çünkü ablamlarda çok sıkıntı çekmişti bıraktırınc. Eğer bundan kaynaklıysa diğer göğsümü bıraktırınca da yavaş yavaş keserim