Kızlar selam bebeğim çok gazlı ve çok ağlayan bir bebek bugün alerji testine götürdüm fakat kaka da kan görmeden yapmıyoruz dediler yapmadılar:( Ama ben çok yoruldum mama içerken bile iki yudumdan sonra iki aylık bebeğim gözünden yaş gelecek kadar şiddetli ağlıyor ne yapmalıyım nolur bı akıl verin keçi sütlü mama mi denesem diyorum ama hangisini yada nasıl tecbureli anneler yardımcı olursa çok mutlu olacağım :(