2 aydır regl olmuyorum dogum yapalı bir sene oldu ve hep günü gününe olurdum dün beta hcg baktırdım sonuç 1.20 çıktı hemşire yükselenker olabiliyor ama negatif dedi sizce yükselirmi kımızda 2.33 de öğrenmiştim geç döllenme olmuştu sizce hamilelik varmıdır tekrar kan vermeye ne zaman gitmeliyim ?