Mommlk Merhaba tek yumurta ikizlerime hamileyim 12. haftadayım 2 gündür karnımda ara ara adet sancısına benzer bir ağrı oluyor.Ve yan boşluklarım ağrıyor böbrek ağrısı gibi.Benzer bir durum yaşayan var mı bu haftalarda ağrı olması normal mi?
mavikelebek4 Mommlk bebişlrr yerleştiği için olabilir kızıma hamileyken bende yaşamıştım adetim gelcek sanıyordum meğerse bebiş varmışş