Kızlar duygularım karmakarışık.. çok üzgünüm çarşamba günü gittiğimde, henüz kese oluşmadan gebeliği istemediğimi söyleyeceğim sanırım doktora. ben yani nasıl ben off hissettiklerimi yazamıyorum bile yıpranmış hissediyorum sadece.. süreçten haberdar edeceğim ama dediğim gibi kese oluşmadan önlem alacağım
Zaten gebelik olmasın diye spiral takmıştım şimdi aldığım önlemin işe yaramamasından dolayı ekstra bir önlem daha almaya çalışacağım hey yüce rabbim sen beni nasıl sınıyorsun…