arkadaslar cok cok cok üzgünüm perisan bir haldeyim evladım kollarımın arasında kaybettim zannettim. sabah 11:30da annem bebeğimin fenalastıgını söyledi ben işteydim apar topar acile geldik havale gecirdignden süphelendigimizi söyledik. kritik odaya müşaade altına aldılar tetkitler yapıldı ve yatış verildi. sadece biraz enfeksiyon cıktı kanda. daha sonra odadayken ateşi cıkmaya basladı 37.5 di hemsireye söyledik ilac verdiler, 5 dakika gecti gecmedi yeniden havele gecirdi kaskatı mosmor oldu rabbim kimseye bunu yasatmasın, doktor geldi hemsireler geldi hemen müdale ettiler bir iğne ile nöbeti durdurdular ben simdi ne yapacagım nolur bana yol gösterin bunu yasayan anneler var mı kime nereye gitmem lazım lütfen yardım edin