Kahvedelisi63 Gözünden ameliyattan sonra şişlik ve morarma oldu ama geçti kaç gün de bugün baktım az bişey şişlik var korktum randevu yarına vardı göz de hemen yarına aldık ama korktum şişlik neden olur ki