Annisvebebisi hastalıklar hiçbir zaman bitmiyor, çocuğunuz da artık büyümüş, ben olsam dışarıda yapardım, bebeğim küçükken çok kalabalığa sokmadım, ama ilk yaşını ben de cafede kutladım, o hatırlamayacak ama resimlere bakıp kendine değer verildiğini hissedecek diye düşünüyorum ben