Merhaba anneler. Simdiye kadarhaftasi ile uyumluydu. Bugun gittigimde 1,5 hafta karin cevresinde gerilik var dedi. Bobreklerde de genisleme var bebegimin. Yarın uzman doktor bakıcak.Onun olcumu kac olur bilmem dedi. Karın cevresi geriliği yasayan varmi . 28+2 haftalik olduk.