nehirsude0 Kızlar bebeğim 6 aylık olacak ek gıdaya geçtik ama çok veremiyorum hangi mamayı öneriyorsunuz daha önce hiç mama kullanmadım nasıl yapılacağını bile bilmiyorum bir tek çalkalarsan gaz yaptığını biliyorum şu bacıniza bı yardim edin aşkımsular 🥰
Deletedmom_106 nehirsude0 emmiyo mu kanka . Ben hipp kullandım kızım 4. Ayda reddetti memeyi. Aptamil evolvia falan gaz yaptı hipp iyi geldi bi tek. Sende Hipp veya sma dene istersen genelde bu ikisinden memnun herkes
Newmother07 nehirsude0 benimde sütüm yetmiyor diye mama kullanıyorum aptamil çok gaz yaptı bebelac aldım beğenmedi bebelac gold denedim bi süre onu içti sonra yine istemedi en son Sma aldım onu kullanıyoruz
gokceege nehirsude0 aptamil presyneo olanı çok güzel gaz yapmayan formül zaten …sma kullanıyordum bebeğimi kabız yaptı ıkınmaktan çatlıyacak gibi oluyordu aptamil presyneo geçince çok rahatladı oğlum
nehirsude0 Deletedmom_106 yok kız aşırı emiyor dün gece hiç uyumadım sabaha kadar emdi bazen sanki boş emiyor gibi geliyor sütüm var ama azaldı sanki doymuyor gibi çok fazlada ek gıda vermek istemiyorum yeni yeni geçtik 😊
Uykusuzhergeceeee nehirsude0 Yeni başlamışsınız zaten ek gıda çok almaz ki. Doktora danışmadan mama vermeyin
Deletedmom_106 nehirsude0 azaldı diye düşünme . Süt ü beyin üretiyo kanka 😄 söylediklerimden dene istersen
dolunaymomsss nehirsude0 ek gıdaya vermek istemiyorsun mama vermek istiyorsun🤔🫣 neden ki sadece çok merak ettim. Emip biraz da ek gıda aldıktan sonra bir problem olacağını sanmıyorum
nehirsude0 Uykusuzhergeceeee aşkim sürümle doymuyor dün gece sabaha kadar emdi uyumadı bilmiyorum 6 ay atagi mi ama sanki sutumde yetmiyor gibi bazen kavga ediyor emerken süt geç iniyor sütum var ama sanki az
nehirsude0 gamzes-26 onları bilmiyordum onlarada bakarim ama ben ek gıdayı fazla vermiyorum yeni başladığım için sütüm yetmiyor gibi benim
gamzes-26 nehirsude0 o zaman deneyerek bulacaksınız maalesef her mama her bebeğe yaramıyor birde insallah mama sever emen bebekler daha sonra zor kabul ediyor mamayı bende 5 aylıkken mamaya başladım 2 ay uğraştım mama ve biberon bulana kadar
nehirsude0 Deletedmom_106 Allah’ın cezaları yüzünden sütsüz kalacam zaten yok sütün yetmez senin yok doymuyor bu çocuk ek gıdaya geçtin mi onu ver şunu ver Allahım delirticekler en son beni 😂 tqbikide ver denileni vermiyorum ama canımı sikiyorlar eskiden goguslerimden süt akardi çok zayıf olmama rağmen şimdi akmıyor kuruntu yapıyorum galiba ama mama verirsem belki içim rahatlar en azından 5 6 sidikli bez normal mi 5 ay 29 günlük
nehirsude0 dolunaymomsss ek gıda veriyorum ama yeni yeni başladım 3 gün kuraliyla ve midesini çok fazla yormak istemiyorum en azından 1 ay mamaylada desteklemek istiyorum ek gıdayı arttirmak istemiyorum
nehirsude0 gamzes-26 philipsin biberonunu çok seviyor benimki canım ek gıdaya geçtiğinde az az su veriyorum onunla bide kuvezde ilk 5 gün kalmıştı ama optipuro almıştı eşim çok az kullanmışlar bize geri verdiler 15 gün ömrü varmış o zamanlarda sütüm yetiyor diye vermemiştim çöpe gitti bir kutu mama