masall00_
Biz 2500 gram doğduk
Tutmaya korkuyordum
Sadece anne sütü ile ilk ay 1300 gram diğer aylar 1000 grama yakın aldık şu an 5 ayligiz ve 6700 kusurdu en son gittiğimizde
Doktor sadece anne sütü ise iyi dedi
Mamalar şişirir ama ihtiyaç duyduğu şeyleri veremez dedi
Bir iki yudum senin sütünü içmesi bir biberon mamadan iyi dedi
Aynı aydaki bebeklerle kıyaslayınca hem zayıf hem kısa oğlum nedense
Bende kafaya takıyorum
Göğüslerim ilk aylardaki gibi dolmuyo sanki
Boş geliyo bana
Hızlı yürürler napalim
Aç olsa ağlarlar heralde
Uslu da bir bebek