melissa_2201 Bu 3.damlamiz diğerlerini doktor yazmıştı ama işe yaramadı çevremde kullananlar memnun kalmış o yüzden eczaneden aldık ama kullanmalı mıyım kullananlar varmı aranızda yan etkisi vb oldu mu ya da faydasını gördünüz mü
MRVATL melissa_2201 merhaba aynı şekilde bizim de 3. Danlamız ve bugün zinco aldık tavsiye üzerine nasıl iyi geldi mi bir de nekadar veriyprsunuxb
Asilyigit1 melissa_2201 bende kullanmıştım ama çok faydasını görmedim onunla beraber bi kaç gaz damlası daha kullandım ama fayda etmiyor maalesef yine de siz kullanmaya devam edin
tontonnn melissa_2201 bi zararı yok bitkisel bi damla ama bence yararı da yok ben hepsini denedim simplex en iyisi. bebekten bebeğe değişir tabi
MRVATL elfnurs ne yapıcaz bilmiyorum bakalım bizde bugğn yada yarın dençcezneşim almış ne olucak sonuç