Benim fsh 20 küsürlerde, amh 0.48 cikti. Ayrica birde yunurtalik kisti olusmus. Bunlarin hepsini gecen temmuz ayinda ikinci cocugu isteyip düsük yasadigim sira ögrendim. Gittigim 3 doktor da cocuk istiyorsak acil tüp bebek yapmamız gerektigini söyledi. Yumurtalarimin cok azaldigini ve menopoz sürecine girebilecegini söylediler. O sirada 34 yasindaydim üstelik. Normal yolla olmaz diye bir sey yok ama gecikmeyin dediler. Bu arada benim temmuzdan beri adet uzunlugum 1 ile 1,5 gün arasına düşmüstü. Neyse biz kasım ayında normal yolla çocuk icin denemeler yaptik. Benim yumurtlama günlerim degismisti özellikle. O yüzden ovulasyon testi ile takip ettim yumurtlama günümü. Bi ay hic cift cizgi görmedim testte hatta. Ikinci ay buldum cift cizgiyi. Ve şu an 2 aylik hamileyim cok şükür. Yani ben de cok üzüldüm cok agladim ama Rabbim isteyince her şey oluyor cok şükür 🤲