Merhaba anneler birşey sorucam bebeğim 4 ay 10 günlük çok şükür çok iyiyiz ama son bikac haftadır elleri sürekli agizinda olduğu için salya vs durumlarida mevcut olduğu için ağız çevresi surekli kızarık küçük küçük noktalar gibi azalıyor nezaman uyansa eli ağzında olsa yada ağzına biseyler götürse yine başlıyor hatta kurulukta var gibi derisi kuru o bölgede. Nemlendirmeye temizlemeye çalışıyorum her akşam uyku öncesi de temizliyorum pamuklu ılık suyla ama onebiliceginiz krem vs varmı siz neler yapıyorsunuz ağız çevresi için döküntüleri için 🙄