kidskuzey Doğumdan sonra bebeğim 4 aylıkken adet oldum ama her ay gecıkıyor sızce normalmı kızlar bu ayda 10 gün gecıktı
Aslaninnnesi kidskuzey Bende doğumdan 8 ay sonra adet görmeye başladım. Cumartesi 1 yaşına giricez hala duzenli değil.
Ocakalti kidskuzey kızım 9 aylıkken hastalandım şuan 13 aylik 2 aydır olmuyorum öncekindede 20 gün gecikmisti Dr normal dedi emzirdigim için
cansukucuk deryagull reel dönemlerimizde sütünüzde azalma oldu mu? Bende 1 ay önce doğum yaptım Şuan kanamam var ama regli mi değil mi anlamadım
ayselfatma Bnde doğumdan beridir yani her ay 2′er hafta regl oluyorum doktora da gidemiyorum sizce normal mi?
evriml06 Benimde doğum yapalı 3 ay oldu 40 imkan sonra 1 hafta kanamam oldu sadece ama regl olmadım daha
Mrym01 kidskuzey benim kızım 1 yaşına girdi doğum günün de adet oldum hala her ay erken veya gecikiyor
dilekatesz kidskuzey benim bebeğim önümüzdeki hafta 9 aylık olacak geçen bir adet oldun sandım intihap vardı ilaç kullanmıştım onu adet sandım galiba çünkü bu ay olmadım bu gidişle 1 sene adet görmeden geçmiş olacak