lamiakus Bebeğim 6 aylık bugün kontrolü vardı 5950 çıktı doktor çok zayıf normal değil dedi. Bebeğim 5. Dişini çıkarıyor 3. Bucuk aylık diş çıkarmaya başladı doktor dişle alakası yok dedi. Kan verdirdi yarın göstercem sonucları. Bu arada bebeğim 2400 doğdu. 4. Ayda 5400 dü doktor iyi demişti baska doktor. Bu doktor bi sorun varmıa gbi konustu. Ek gıdayada yeni basladık zaten kabız oluyor sürekli. Herneyse sonuclardan anlayan varmı bazı değerleri yüksek yada düşük yarını bekleyemiyorum.
Biz4kisiyizkardes lamiakus ağrı kesici falan kullandınız mı kan vermeden önce? Ast o yüzden yüksek çıkmış olabilir geçen hafta bebeğimden kan alındı 1 gece önce calpol vermiştim ast 55 çıkmıs bizim doktor normal dedi ilaç içtiğini duyunca b12 si ve kan değerleri düşük sanki kan ilacı kullanıyor musunuz? Ama aynı günün sabahı ben tüm organlarına da baktırmıştım doktorumuz istediği için yalnız bizim konumuz sizinkinden baya farklı o yüzden kan alınıyor devamlı
lamiakus Kayra_68_aksaray karaciğer emzinlerinde troidlerinde sıkıntı var mı acaba bide bitek b12 düşük heralde
Kayra_68_aksaray lamiakus canım biz ne söylesek yalan olur en iyi Dr lar bilir bi kaç vitamini düşük b12 demir kan falan ama bazı sonuçlar da doktorlara göre normal oluyor korkma yani