Bilmiyorum nedendir ama (aslında biliyorum) doktorların çoğu * sezaryen odaklı. Ve en ufak bir şeyde hemen sezaryen almaya çalşyrlar . Ya bi dur kadın normal doğurmak istiyor neden müsade etmiyorsun. Risk almak istemiyorlarmış. Şuna da eminim ki ilk doğumu sezaryen olup 2. doğumu normal yapmak isteyen bi kadının riskini alacaklarını pek sanmıyorum.