Marka önemli değil ebatı uyumlu olsun yeter hepsi aynı, awent falan çok pahalı gereksiz ben ondan kullandım eşime eczane onu kitlenmiş o an ama hepsi aynı şekilde zaten, ayrıca bebeğiniz memeyi alabildiyse kullanmaya gerek yok onunla çok da rahat ememiyor, alışınca bırakmanızı tavsiye ederim.