Merhaba bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak bir kaç gündür karın ağrısı ve gazı çok, sabah uykusundan uyandırıyor yazık. Ben kimyon tohumu çayı içiyorum, bir kaç kişi bu yağı önerdi seyreltip ayağına sür diye ama olumsuz yorumlarda var. Bilgisi olan anne var mı