minikveannesii Kaç saatte bir emziyirsunuz ?mesela gece uyudugunda kaç saat emzirmeden uyutyorsunuz ? Gündüz kaç saatte bir emiyor
farelikoyunkavalcisi minikveannesii gündüz asla 2-3 saati bulmuyor ne zaman isterse bazen her saat bazen 2 saat gece de 2-2.5 saatte bir uyanıyor hala mama içmiyor sık içmek istiyor bu sefer
Dedektifgadget minikveannesii 2 aylık olucak bebeğim gece 2 3 saat uyuyor gündüz sık sık uyanıyor emiyor bakalım 3.Ayda nasıl olucak 🥰
gunes0312 minikveannesii 1 hafta sonra 3 aylık olacak bebeğim gündüz saat tutmuyorum bazen saat başı bazen 2,5 3 saatte bir emiyor ama geceleri kendisi uyanması için bırakıyorum uyumadan önce emiyor sonra bazen 2 saat bazen 4 saat uyuyor
EbruBoluKaya 3,5 aylığız geceleri basen 2 2,5 saatte bir kalkıyor bazende 4 5 saat yatıyor kendi kalkmazsa uyandırmıyorum emzirmek için. Gündüzleride uyku öncesi emiyor çoğunlukla ama ben 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum istemezse zorlamıyorum
minikveannesii EbruBoluKaya bizde 3 ay 9 günlüğüz bikac gündür bebeğim akşamları huysuz akşam uyutmak isedigimde direniyor geceyi buluyor onu gece uykusuna yatrmam 12 falan normal mi 🙄siz böyle bı surecten geçtiniz mi
EbruBoluKaya minikveannesii biz hep gece 12 1 de anca yattığımız için bize göre normal 😂 uyku direnmesi bizde de 15 gündür var uykusuzluktan gözünü açamıyor ama ağlıyor uyumamak için çırpınıyor resmen dayanamayıp dalıyor sonra.
Berosmumy Yarın itibariyle üç aylık oluyor. Bebeğimin rutini oluştu diyebilirim gece uykusu 19.30 da başlar gece 23.00/00.00 arası beslenmeye uyanır sonra 03.00 gibi sonra 05.00 gibi 07.00 uyanış. Gündüz rutin yok ne zaman isterse yani gergin hissederse huzursuzsa hep emziririm ama bezen dışarı çıktığımızda 3 saat acıkmadan keyifli gezdiğini gördüm.
asya343 Berosmumy Bizim ki de tamamen aynı 🥰 nezaman bitecek bu 2 saatte bir kalkmalar ya zombi gibiyim evin içinde valla 😀
neanladinyurdagull minikveannesii Gündüz 2 buçuk 3 saatte önce emziriyorum 60-90 arası sütüm çıkıyor pesine 120 mama içiyor.Geceleri 3 saatte 1 kalkıp aynı şekilde devam ediyriuz
nml Benimkiside 3 ay 4 günlük oldu.Gündüzleri çok dengesiz beslenmemiz var bazen saat başı bazen 2-3 saat de bir emmek istiyo.Gece uykusunada 12 de geçip sabah 7-8 arası uyanıyo.Ama inanılır gibi değil 3 aya girer girmez uykuya geçişte zorlanmalar bizdedeoldu ve memeyle kavgalarımız başladı.Uzanarak emdiriyorum bakalım sonumuz ne olucak😔
neanladinyurdagull minikveannesii lansinoh kullanıyorum anne memesine en yakın yapıda olduğu için meme reddi yapmadı ilk cocugumda da kullanmıştım
mochi01 minikveannesii gece 4-5 saat uyuyor genelde gece uykuya geçmesi zor oluyor uyusa da uyanıp ağlıyor sebebini bulduk ama odada tek uyuduğu zaman bunu yapıyor biz yatana kadar salonda yanımızda rahat uyuyor uyansa da beni görüp geri kendi kendine dalıyor.ışığı kapatıp dizi film keyfi yapıyoruz bizde eşimle, büyük çocuğumu zaten erken yatırıyorum. Gündüz ise bazen saat başı bazen 2-3 saate bir emiyor ama sık emer gündüz genelde. Ayrıca gündüz uykuları çok kısa en fazla yarım saat uyuyor bizimle vakit geçirmek istiyor günü kaçırmak istemiyor kızım 😅