Bebek_1 7 aylık bebeğimin disinde hafif siyahlık olmuş çürük gibi değil de hafiften kararmaya başlamış diyeyim başına gelen oldu mu doktorumuza yazdım ama daha cevap almadım aklıma takıldı bilgi verir misiniz
tpbm1710 Bebek_1 demir ilacı yaparmış sağlık ocağında ki hemşire söyledi demir ilacı verdikten sonra ya gazlı bez ile sil ağzını ya da bir çay kaşığı su ver temizlensin yoksa dişinde siyahlanma olur dedi
teachermom07 Bebek_1 demir ilacını değiştirebilirsiniz ayrıca hergün özellikle demir ilacı verdikten sonra parmak slıkon diş fırçasıyla dişlerini temizlemenizi öneririm. Yoksa bu siyahlık daha da artarak devam eder
Edaozam Bebek_1 pareben filan var diye ben onu kullanmıyorım alabilirseniz ocean öneririm beyaz hemde rengi
arasardaannesi Bebek_1 inş kan ilacından sonra su vermeyi ihmal etmeyin agzı temızlensın dıslerı zarar görmesin
Kayra_68_aksaray Bebek_1 gebelik te yuksek dozda antibiyotik kullanınca bebeklerin süt dişleri çürüyor malesef benim oğlumun ön süt dişi çürüdü nokta gibi bi siyahlık olmuştu o büyüdü ilk okulda utanıyoru hep malesef Gorumcem de antibiyotik kullanmıştı onun kizininda on dişleri komple sarardı kırıldı
savas_043 Bebek_1 sağlık ocağında kan ilacı verirken damagina dokundurma demişlerdi dişlerde lekelenme yapar dediler 2 hafta falan verdim sonra kestim
Bebek_1 savas_043 Bana hiç öyle demediler ya arkasından su filan da verdim ama çok hafif disinde var siyaha doğru yani daha yeni başlamış kesicem bende
arasardaannesi Bebek_1 banada kan ılacını verirken hıc sölemedı saglık ocagı ne dıslere zarar verır ne su ver hıc bıse demedıler etrafımdkıler söledı.naparsn yap degıyo dıslere fln
dolunaymomsss Bebek_1 bizde de öyle oldu ama ben dişçiye gitmek için tüm dişlerinin çıkmasını bekledim zaten çıkanlarda da olmaya başladı götürdüm çürümeye başlamışlar diş macunu ve fırçayı değiştirdik çürükleri durdurmak için de dişler için olan bir krem verdi gece yatarken onu kullanıyoruz
Bebek_1 dolunaymomsss Çürük gibi değil diğer dişlerinde de yok ya mesela alttaki iki disinde yok anlamadım
Bebek_1 savas_043 Şuanda bu şekildeymis ya daha önce sanırım 9. Ayda kan tahlili yapılıp o şekilde veriliyormuş ama şuan 4. Ayda başlıyormuş