delihatun01 Ne zaman avm ye gitsem elektrik çarpıyor 😂 hiç bir yere dokunamiyorum buna eşimde dahil Avmeden çıktığım zaman düzeliyorum
beybiliko delihatun01 bu bana da oluyor, özellikle kışın kazak giymeye başlayınca her dokunduğum yerden çıt çıt çarpma sesleri geliyor, statik elektriklenme deniliyormuş, toprağa dokunmaya çalışın
Mtzzeynep delihatun01 giydiğiniz kıyafete dikkat edin eğer naylonsu bir kıyafetse elektrik çekiyor. Geçen 2kerede bana oldu aynı tuniği giydiğimde oluyor avmnin bütün elektriği üzerimden geçiyor 🙈
maygirl delihatun01 ben surekli carpiliorum.ewde bsye dokundgmda bebegime bile dokumdgmda carpiliyoruz..brinden bisey alip werirken araba kapi kolundan vs herseye korkarak donuruyorum oyle boyle deil catir catir eleltriklenme yasiorm😀
Elifdemir1907 AVM de hiç olmuyordu ama çocukken parkda çok oluyordu sırf o yüzden kaydirakdan uzak duruyordum özellikle dönen kaydiraktan 😱
melif Elifdemir1907 aa evet geçen küçük kuzenime de olmuş yengem parka götürmüştü elektrik çarpıyor demiş cocuk bende ne alaka dedim elektrik yokki kaydırakta vs niye oluyor o
delihatun01 Elifdemir1907 çocukken parkta nadiren olurdu oda hava sicakken oluyordu genelde ama bu avmeye ne zaman gitsem hep yaşıyorum bu durumu 😂
Elifdemir1907 melif galiba ordakiler plastik olduğu için bir şekilde statik elektrik yükleniyor ustumuzdeki kumaslardan sürtünme sonucu sonra biseye dokununca elektrik çarpıyor 😐
Gokceumay04 melif üzerinizdeki kıyafetleriniz yünlüyse sürtünme sonucu elektriklenme olur dün kızımı kaydiraktan kaydirdim üzerinde örgü ceket vardi kızımı tutarken elektrik çarptı kaydirmadim bidaha
delihatun01 Mtzzeynep 😂 hep farklı şeyler giyiyorum ona rağmen oluyor avmeye elektrik vermeye gidiyorum 😂
delihatun01 maygirl 😂 çok garip evde olsa kafayı yerdim herhalde avme de bile diken üstünde yürüyorken 😂 carpilinca bide bağırıyorum o anki refleksle eşimde gülüyor
nehirsude0 delihatun01 bana her zaman her yerde oluyor guneş kafamı görsün elektirik depoluyor vücuduma geçenlerde kızımla guneslenirken iki kere çarptı eline dokundugumda garibim korktu ağladı😅🥲
Zeliff delihatun01 evet bizde de oluyor aynısı😅 eşime dokunacakken önce vurur gibi yapıp çarpılıyorum sonra dokunuyorum öyle daha az acıtıyor😂