mom1900 Kızlar doğum kilomu vermek istiyorum. Sütün azalır ye ye dediler benimde işime geldi ne bulsam yedim ama artık bir şeyler yapmam lazım bebişim 6 aylık olacak. Şuan 66 kiloyum hedefim 55 kilo olmak. Benimle beraber hırs yapıp birbirimizi gaza getirebileceğimiz birleri olsa da versek şu kiloları yaz gelmeden eski kıyafetlerim olmuyor canım çok sıkılıyor 🥲
ygmrln mom1900 73 kiloda takıldım kaldım en fazla 62 olmam lazım yarın diyete başlıyorum gaza ihtiyacım var 😔
busra07 Ben varım diyetteyim şuan 3 ayda 14 kilo verdim hâlâ diyetteyim ama yemek saatlerim çok düzensiz 🥴
busra07 mom1900 aralıklı oruç yaptım kahvaltidan önce Leslie yapiyorum 30 dk ondan sonra dayanabildiğim kadar kahvaltıyı geç yapıyorum saat 4 gibi ara öğün yapıyorum akşam yemeği de eşim ne zaman gelirse o zaman yiyorum onun dışında ağzıma çiğnenecek birşey koymuyor günde 3 litre su 2 kupa yeşil çay içiyorum bol eksiler..😊🌸
mom1900 benimoglumukurtarinesraa sezaryen göbeği bende de var maalesef en muzdarip olduğum da o zaten gitmezse yandık
benimoglumukurtarinesraa mom1900 ben şekeri ekmeği paketli gıdayı kestim sadece göbeğimin gitmesini istiyorum günlük egzersiz yapıyorum bakalım evet faydasını gördüm ama daha çok daha çok bekliyorum 😄
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben önceden diyet yapmaya çok meraklıydım. Şimdi kilolar aldı başını gidiyor hiç oralı değilim, ve sürekli yemek yiyesim geliyor. Lütfen birisi ne yapacağımı söylesin Ramazan’da nasıl oruç tutacağımı kara kara düşünüyorum
mom1900 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben emziriyorum oruç tutmak istiyorum ama dayanamam gibi geliyor bir de süt azalır diye tedirgin oluyorum. Ramazan orucu farklı ama ya niyet ettikten sonra yemek yiyecek halin yok akşama kadar dayanırsın bence
Ikizanne29 busra07 Yaa bu lesliee nedir bende yapmak istiyorum ve en az 15 kilo vermeliyim bebişlerimin doğum gününe biraz zayıflamış olmak istiyorum
mom1900 busra07 sezaryenden kaç ay sonra göbek egzersizleri yapılabiliyor acaba 6 ay olacak sorun olmaz herhalde
busra07 mom1900 18 6 orucu yapıyorum 18 saat aç kalıyorum 6 saat içinde de abartmadan her istediğini yiyebilirsin
mom1900 benimoglumukurtarinesraa akşam yemeklerinde ekmeği kestim de kahvaltı ekmeksiz olmuyor ya onu da bırakabilsem 🤣