Elmaliseker Mellllll14 bende merak ediyorum 3 ayligiz doktorumuz yenidoğanda vermiyoruz büyüünce olabilir dedi ilk çocuğunda 1 yasta kullanmistik
ayseee_ Mellllll14 dört aylıkken verildi Bebelac pepti junior diye raporlu mama,bir buçuk ay kullandık
ayseee_ Mellllll14 yaramadı çünkü,bir buçuk ayda 200 gram almıştı ama benim kızım iki saatte bir anca 30-60 cc arası içiyordu o yüzdende olabilir,ve zaten çok zayıf bir bebek,belki sizde ise yarar
Mellllll14 Aa yok hiç denemedim bir de size şey sorayım günde iki şişe yazmış doktor 400 cc ama yanında devam sütü de versem sorun olur mu sizce , siz o şekilde mi kullandınız