Kafayı yemek üzereyim gündüz 3 kez uyutmaya çalıştım ve hala uyumadı nerede hata yapıyorum bilmiyorum direniyor da direniyor.sonra anakucagina koyunca da durmak istemiyor.daha yeni mamasını içti. Gece uykusu da 12de yatırdım 2 3saat araliklarla uyanıp durdu normal mi yani bu anlamıyorum sinirlerim çok bozuldu artık kollarım da yoruldu belim sirtim kopuyor siz 5aylik bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz 😔😔😔😔😔😔