Resiruh daha önce bi kez geçirmiştik ara ara tahlil yaptırıyordum çıkmıyordu. Son zamanlarda hiç mama içmemeye başladı bundan önce de iştahsızlığı vardı ama düzelmişti geçen akşam ateşlendi aniden ateş düşürücü verdim gece de takip ettim ateş 38.5 lara çıktı acile götürdük boğazında bişey yok burnu açık doktor ağrı kesici verdi gönderdi eve gelince daha da yükseldi ateş fitil koydum etki etmedi ılık havlu koydum alnına falan düşmeyince halsizliği de olunca yeniden götürdüm doktora kalsa yine bişeyi yok salgın deyip gönderecekti ısrarla idrar ve kan tahlili istedim öyle çıktı yani doktora kalsa hala bişeyi yok da ama çocuk ateşten enfeksiyondan sararıp soldu