Alparslann__ bebe bisküvisini yani ev yapımı bebe bisküvisini severse red etmez tabi ama kaç aylık ve günde kaç kere kaç CC içiyor, her bebek iştahlı olacak diye bir şey yok herhangi bir sağlık problemi yoksa bebeği kendi doğalına bırakmak gerekiyor, anneler biraz sakin mi olsanız, herkes anne karnından anne olarak doğmuyor her şeyi deneyimli yoruz bu süreçte, çokça sabırrr,
Alparslann__