princessgirl Kızlar sağlığınız sütü bebeğiniz içtikten sonra biberonda kalan sütü napıyorsunuz döküyor musunuz yoksa saklıyor musunuz
3kedili2bebekli princessgirl eğer hemen sagip verdiysem kalanı saklıyorum buzdolabında ama sagip dolaba attiysam çıkarınca içirip kalanı 1 saat tutup icmezse atıyorum