Bebeğim 10.ayına gireli birkaç gün oldu, günde 3 kez mama içiyordu ama artık içmek istemiyor sebebi ne olabilir iştahı yerinde bir bebekti günlerdir mamayı reddediyor dün zar zor uykusunda içirdim ek gıda gibi mamayı da alması gerektiğini düşünüyorum henüz erken geliyor bana :(