Kızlar merhaba. Bebeğimin idrar yolunda enfeksiyon çıktı. Aslında idrar kültürü istedik kültürde üreme çıktı. 4 gün antibiyotikli iğne olduk şuan 1 hafta antibiyotikli şurup kullanacağız. Daha sonra koruyucu şurup kullanacakmışız 4 ay. Geçmezse ameliyat dedi. Aranızda böyle bir olay yaşayan var mı? Biraz morale ihtiyacım var.