Kızlar bizim 6 aylık bi raporlu mamamız vardı ama kızım içmedi kilosu hala çok düşük olduğu için tekrar yazıcaktı bu kez meyveli olanlardan ama yazamadı ikinci kez rapor çıkmıyor çıkması için çocuk gastrontolojiye gitmeniz lazım dedi neden böyle oluyor bu durumu yaşayan varmı