Anneler merhaba kızım 2 aylık maalesef sütüm çok yetersiz mama tercihi olarak yoğun bakımda Aptamil vermişlerdi onla devam ettik ama biraz kaka sorunu yaşadık farklı mama deneyeceğim ama mamalar hakkında hiçbir bilgim yok Bebelac Gold nasıl kullananlar yorum yapabilir mi hipp organik combiotik aldım ama o da çok tok tutmuyor gibi