Yaklaşık 2 haftadır var gündüzleri kızarıyor gece sönmüş oluyor sabaha bişey yok gün içinde kızarıyo yumurta vermiştim ondan olduğunu düşünmüştüm acaba başka bir şey mi mama olarak sma optipro 6-12 ye geçtim 6 aylık doğduğundan beri bu markayı kullanıyorum 6-12 ye geçtiğim için olmuş olabilir mi anlamadım ya