sedanursivri Kızlar joie bebek arabası kullanan var mı tourist modeli oldukça hafif almayı düşünüyorum kullanan var mı ya da başka modelini
aysebb sedanursivri Joıe signature parcel kullanıyorum ben çok memnunum. İndirime girince almıştım yoksa tourist almayı düşünüyordum hafifliği açısından oda güzeldir
SetenayCo sedanursivri Joie turist signature kullanıyoruz. 6 aylıkken almıştık, şimdi 2.5 yaşında hala ara sıra kullanırız. Çok memnunum.
Zeynep11 sedanursivri bagajda çok yer kaplıyor diye joie literax modelinden bu modele geçtim. Hafif,yer kaplamıyor ama diğer modelin sürüşü çok rahattı. Dağ bayır çok rahat gidiyordu,bu en ufak şeylere bile takılıyor.
TUNTUN SetenayCo doğduğundan beri bu modeli kullanıyorum suan 1.5 yaşında bir sorun yaşamadım. Hafif olması taşıma sırasında avantaj sağlıyor. Diğer arabalar hakkında bilgim olmadığı için karşılaştırma yapamam ama bu modelden memnunum.