SetenayCo Ayseee60 Doğumdan itibaren coledan D vitamini kullandık kızıma. Hamileliğimde ben de başlamıştım.
Umay-gmz Ayseee60 bende sordum ruhsat alabilmek için öyle yazıyorşarmış, demirde de ötle yazıyor, forbiome probiyotik kullanmıştık onda da öyle yazıyordu🤦🏻♀️
princessgirl SetenayCo kaç damla veriyorsunuz bir de sabah mı süte mamaya karıştırarak mı nasıl veriyorsunuz
SetenayCo princessgirl 1 yaşına kadar günde bir damla verdim. Ağzına doğrudan damlatıyordum. Şimdi 2.5 yaşında oceana geçtik geçen sene.
SetenayCo princessgirl Siz yine de doktorunuza sorun ama süt vitamin emilimini azalabilir. Doğrudan verebilirsiniz tadı çok güzel.