kızlar 13 aylık kızımın 20 gündür geçmeyen öksürük ve ateşi vardı gittiğimiz tüm devlet hastanelerinde yüzüne bakılmadan grip nezle şu bu denilerek geri çevriliyorduk kızımın TOZ, YÜN, PARFÜM VB seylere alerjisi var genetik olarak bunlardan baz alarak alerjik olabileceğini düşündük en son bu sabah gittiğimiz doktor grip dedi itiraz etmeme rağmen serum verildi 4 yerinden damar açıldı ama açılan damarları şişti damar bulamadılar epey zorlandık delik deşik oldu çocuğumu tanıdığımdan gribe ihtimal bile vermedim birazda sıkışıktık en sonunda az önce özel bir çocuk doktoruna götürdüm meğerse ilerlemiş bronşit ve bağırsak enfeksiyonu varmış belki daha geç getirilse zaatüreye dönebilirmiş elleri kolları delik deşik her yerinden farklı iğneler girdi çıktı bir sürü takviye ve havaya başladık iyileşeceğine inanıyorum ama size şunu söylemek istiyorum günlerdir bu hastalığın grip olmadığından adım kadar emindim geçer gözüyle bakıyordu herkes ama alerjisi günden güne azıyordu eğer çocuğunuz hastaysa 3-5 fazla ödeyip gerçekten paranızla hakkıyla çocuğunuzu baktırın bugun onca sıra bekleyişimin ardından hiç bi sonuca varamadan çıktım hastaneden günlerdir düşmeyen ateş ishal kusma hırıltılı nefes baygın gözler ve morarmış gözaltları vardı kızımda günlerdir yemek yemiyor su içmiyor tahlil yapılmadan gönderiliyordu bir kere daha anlamış oldum ki doktorluk okulda değil insanın vicdanında merhametinde başlar evde geçmesini beklemeyin varsa belirtileri hastaneye koşun ihmal etmeyin 20 gündür halimiz hal değil başka cocuklar çekmesin üzülmesin ben kızıma baktıkça ağlayasım geliyor