Merhaba kızlar oğlum 7.ayına girdi. Kontrolde 800 gram almış 9 kilo olmuş. Bana arkadaşlarım çok besliyorsun diyorlar. Meme reddi yapıyordu artık emmesi güzel, ek gıdayı da yiyor bu güne kadar sevmediği bir şey olmadı. Sabah yumurta ceviz peynir bazen pekmez veriyorum, öğleden sonra yoğurt ya da meyve veriyorum, akşam da alıştığı sebzelerin çorbasını yapıyorum, en fazla 10mama kaşığı yiyor, fazlasını istese de bazen veriyorum. Sizce bu fazla mı sizler nasıl besliyorsunuz?