eymenaren41 Arkadaşlar SMA confort mama kullanan varmı memnunmusunız bize doktorumuz önerdi gaz yapmıyor diye ama etrafımdakilerde yapıyo diyor tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var
Yorgunanne30 eymenaren41 ben normalini kullandım gaz yapmadı kustu ama ağız dolusu dikkat etmen gerekiyor
eymenaren41 serife5712 bnm bebeğim doğdu doğası ağlak bir bebek cnm adlımda daha mama yemezkenden başladı gazı mamayla Alakadı yok aslında ama etrafındakiler kafamı karstrıo Bnde buraya yazmak istedim
serife5712 eymenaren41 farklı durum yaşayan vardır tabiki her bebek aynı değil sonuçta. Birde sen etrafa değil doktora inan
eymenaren41 BENOYLEUYGUNGORDUMM Aynn cnm Bnde grmdm şükür daha 1 aylığız millet öle deyince pskljkmn bn hmn acaba mı diyorum
Mihriban_ynkkya Benim bebeğimde 11 aylık doğduğundan beri sma confort kullanıyorum gaz yapmadı kilosu da hep önden gidiyor Maşallah
NewMomm1 eymenaren41 comfort kolik ve gazlı bebekler için daha uygun bir mama. Optipro gaz yapabiliyor ama comfortun pek yaptığını duymadım. Bebekten bebeğe değişir
durukusmom eymenaren41 ben optipro kullandım aşırı ötesi gaz yaptı hemen bırakıp comforta geçtik gaz problemimiz bitti çok şükür hiç rahatsızlık vermiyor